:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

W Osielsku odbędzie się spotkanie dla przedsiębiorców. O czym będzie mowa?

Biznes, Osielsku odbędzie spotkanie przedsiębiorców będzie - zdjęcie, fotografia
Portal eOsielsko 19/11/2019 14:15

Inspektorat ZUS w Bydgoszczy oraz Urząd Gminy w Osielsku (współorganizator) zapraszają na spotkanie dla przedsiębiorców i biur rachunkowych z terenu gminy Osielsko

Spotkanie odbędzie się 29 listopada o godzinie 8:00 w Gminnym Ośrodku Kultury w Osielsku. Poniżej szczegóły:

  • Przebieg spotkania:

- godz. 8:00 – rozpoczęcie spotkania przedstawiciel Inspektoratu ZUS w Bydgoszczy,

- godz. 8:15 – Możliwości skorzystania z preferencyjnych składek dla prowadzących pozarolniczą działalność

  1. „mała działalność” w kontekście problemów i sposobu ich rozwiązywania ze szczególnym uwzględnieniem:
  • terminu dokonania zgłoszenia
  • sposobu obliczania podstawy wymiaru składek
  • potrzebnych dokumentów                                                                                                            2.  „ulga na start”
  • od kiedy obowiązują przepisy dotyczące „ulgi na start” i jak długo
  • czego dotyczy „ulga na start”
  • kto może skorzystać z „ulgi na start”
  • wymagane formularze

- godz. 8:35 –Ulgi i umorzenia dla prowadzących działalność pozarolniczą

  1. Rodzaje pomocy w spłacie zadłużenia jakie może zaproponować ZUS.
  2. Niezbędne dokumenty przy ubieganiu się o rozłożenie na raty należności z tytułu składek, odroczenie terminu płatności. Gdzie i w jaki sposób złożyć dokumenty.
  3. Korzyści jakie płatnik zyskuje po zawarciu z ZUS ugody.
  4. Możliwość złożenia wniosku o ulgę.

- godz. 8:55 –przerwa kawowa- w przerwie zakładanie profili na platformie usług elektronicznych (Poczęstunek: kawa, herbata, paluszki, cukierki, ciastka – zapewnia organizator  (ZUS)

-godz. 9:10  e-Akta - Zmiany w zasadach przechowywania akt pracowniczych

  1. Prościej, taniej, mniej zaświadczeń- omówienie zalet.
  2. Omówienie terminów dotyczących przechowywania akt.
  3. Co musisz zrobić aby akta przechowywać krócej.
  4. Dokumenty, które trzeba złożyć

-godz.9:30 - panel dyskusyjny, umówienie uczestników na  spotkania z doradcą w sprawie indywidualnej wizyty w sprawie e_Akta oraz zakładanie profili na platformie usług elektronicznych

-godz. 10:00  zakończenie spotkania

Reklama

W Osielsku odbędzie się spotkanie dla przedsiębiorców. O czym będzie mowa? komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez eosielsko.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

z siedzibą w ,

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"